Uke 9 – uken som gikk..

Ukens sang: Clara Mae – I’m Not Her.

Ukens middag: Kyllingsalaten jeg spiste på torsdag, sammen med Neo. Det må ha vært tidens måltid, både selskapsmessig og selve maten.

Ukens cravings: Vann. Kaldt vann. Skulle helst hatt Finnmarksvann, men jeg overlever, halvveis.

Ukens humør: Denne uken har humøret vært litt blandet, på både godt og vondt. Denne uken har følelsen av bekymring grepet om hjertet mitt litt ekstra, og jeg har tenkt ganske mye. Noe som ikke er bra, for jeg går bare rundt meg sjøl og gjør meg mer usikker enn jeg var i begynnelsen. Jeg har blitt i betraktelig bedre humør nå i slutten av uken, og jeg tror det bare var godt å komme seg litt bort for å besøke familie.

Ukens nedtur: Daniel reiste fra meg, deffinitivt. Men eksamen var ikke akkurat noe høydepunkt heller, den fører alltid med seg hodepine og stress.

Ukens høydepunkt: Det er definitivt turen til Fredrikstad/Sarpsborg. Jeg har stor kost meg her med onkel Sigmund. Jeg har fått kjørt litt Volkswagen, bilen min har fått ny nøkkel, vi har spist god mat, sett mange rare filmer, vasket bil og jeg fått litt onkeltid.❤ Nå skal jeg snart innom Hansi og ungene en liten tur også❤

Ukens favorittbilde:

// Fotograf: Pål-Magne Wågan Johansen 📷 Lille søte Lucky❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg