Middagstips?

Etter noen overskyede dager her i Kristiansand, er snøen og vinden tilbake. Kos, hæ? Joda, for da har jeg en unnskyldning til å bli sittende inne med masse telys, serie og lesing. Som jeg har drevet med de siste dagene, jeg har ikke orket å bevege meg utenfor døren utenom skole og skuffing av snø. Det er utrolig hvor lat man blir når man er alene, for jeg orker ikke gjøre noe. Jeg kan ligge hele dagen i leiligheten, om ikke flere dager på rad, som nå (bortsett fra skole). 

Nå er jeg i en liten knipe, jeg har null idé om hva jeg skal lage til middag de neste dagene. Det må være noe veldig billig å lage, for jeg knapt penger igjen da stipendet først kommer om én uke. Så om du har noen tips til hva en fattig student kan lage til middag, tas det imot med stor takk!♥

Nå sitter jeg i sofaen å ser litt på serie, vet sånn cirka hva jeg skal lage til middag i dag, men vi får se hva det egentlig ender med. Neo flyr rundt i leiligheta som en tulling og er helt overlykkelig over endelig å få slippe ut av buret. Dessverre er han nødt til å være i buret når jeg er borte, for han er en skikkelig ramp. Hvem vet hva han kan finne på alene, når han er sprø nok når jeg er tilstedet? Er nok tryggest at han er i bur når jeg ikke er tilstedet, hah! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg