Alene helg

God helg!♥Dette er min første alene helg på en veldig god stund. Det føles veldig rart, og jeg savner helt klart å ha noen rundt meg. Sist helg var jeg hos onkel, og den helgen kunne virkelig ikke vært noe bedre. Beste helgen på en liten stund♥ 
Denne helgen har jeg valgt å bruke hjemme i Kristiansand sammen med lille Neo. Han kan være en pest og en plage med alle den rampingen han foretar seg, men jeg elsker virkelig den lille skapningen! Hadde jeg ikke hatt han i hus, hadde det føltes ekstremt ensomt. 

I dag har jeg brukt dagen på å vandre litt rundt i byen. Jeg er veldig sjeldent i byen, og spesielt når jeg er alene, men i dag gjorde jeg det. Jeg gikk faktisk på café alene, og det var faktisk utrolig koselig. Jeg spiste ingenting, men bestilte en varm kakao som jeg nøt i stillhet. Det er typisk at det er et press når man er med andre på café å ha noe å prate om, bable i vei om alt og ingenting. I dag kunne jeg sitte i stillhet, og bare vandre inn i tankeverden mens jeg så på folk som stresset utenfor vinduet. Det var en vidunderlig deilig følelse. 

Resten av kvelden skal jeg egentlig bare ha en liten film maraton for meg selv, og lese litt. Det høres ut som en veldig deilig plan, og bare tilbringe resten av kvelden hjemme med telys, noe godt og film/bok. Når jeg først er alene hjemme, så tar jeg det fullt ut. Det er sjeldent jeg sitter i ro når Daniel er hjemme, for jeg blir automatisk så rastløs, fordi han er det stort sett hele tiden. Det smitter veldig over på meg, og da klarer ikke jeg heller sitte i ro. Det er litt motsatt når jeg er alene, da orker jeg faktisk ikke bevege meg så mye, og likevel går jeg ned i vekt. Hmm.. henger ikke på grep, men det får så være. 

I morgen er det søndag, så da er ikke planene store. Det eneste jeg har planlagt for morgendagen er å få vasket buret til Neo, som er vanlig søndagsrutine. Resten av dagen har jeg til egen disposisjon, så vi får se hva den brukes til (sikkert ikke noe stort). 

4 kommentarer

Siste innlegg