Uke 10 – uken som gikk..

Ukens sang: Marshmello, Anne-Marie – FRIENDS. 

Ukens middag: Pizzasnurrer!♥

Ukens cravings: Halspastiller.. jeg har faktisk klart å bli syk i løpet av denne uken. 

Ukens humør: Denne uken har humøret virkelig vært helt jævlig, skal jeg være ærlig. Jeg har hatt mange følelser i sving, og grått meg i søvn store deler av uken. Jeg har hatt noen søvnløse netter også faktisk. Jeg har en følelse på at neste uke blir noe av det samme, men det er lov å håpe at det ikke stemmer. 

Ukens nedtur: Humøret selvfølgelig, men det at jeg har klart å bli syk er en stor nedtur. Jeg hater å være syk, uansett om det bare er litt eller veldig syk. Neste uke har jeg et framlegg jeg ikke kan gå glipp av, så da må man bare ta seg sammen. 

Ukens høydepunkt: Turen i byen i går, på café og bare gå rundt i byen. Det var skikkelig koselig, og jeg fikk litt frisk luft som jeg virkelig trengte. Neo har også gjort uken min mye bedre med alle sine veldig sprø påfunn. Jeg holder på å lage en video om han, som jeg har tenkt å vise dere – men den er ikke helt ferdig enda og vet ikke når den kommer til å bli det.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg