Hei fra sengen!

Jeg hadde et håp om at formen min skulle bli bedre til i dag, noe den absolutt ikke gjorde. Jeg har sovet utrolig dårlig i natt, og er helt utkjørt, men jeg sov faktisk helt til halv elleve. Jeg hater virkelig å være syk, og spesielt når jeg egentlig har ting jeg skulle fått gjort. Jeg har blant annet en presentasjon på torsdag sammen med en gruppe fra klassen min, og den har vi ikke begynt på. Jeg har sagt ifra at jeg er syk og hvilket punkt jeg kan presentere om under framføringen, men så langt har jeg ikke kommet i gang med den. Jeg henger litt veldig etter på skolefronten, da jeg ikke får gjort noe i denne tilstanden, blææh. 

Vel, å gå på butikken for å handle i denne tilstanden er virkelig noe jeg ikke anbefaler. Jeg måtte på butikken for å handle da jeg var tom for mat. Jeg har ikke vært å handlet på to uker, og engang måtte det jo bli tomt. Så nå etter å vært å handlet, fylt diesel og hentet posten kan jeg endelig legge meg i sengen igjen for resten av denne dagen. Det er vanvittig kjedelig, men skal man bli frisk så må det til. Da får man bare sette på litt serie, og i dag skal jeg se den nye episoden av Paradise Hotel! Jeg orket ikke sitte våken til langt på natt for å få med meg det, så da ser jeg det heller i dag. God tirsdag alle!♥


//Bildet er tatt i en frisk tilstand, for jeg ser absolutt ikke sånn ut i dag, hah! 

4 kommentarer

Siste innlegg