Uke 11 – uken som gikk..

Ukens sang: Kris Kross Amsterdam feat. Ty Dolla $ign – Are You Sure? (Acoustic version)

Ukens middag: Skal jeg være ærlig med dere, så vet jeg faktisk ikke. Jeg har ikke hatt smaksløker denne uken, så jeg vet egentlig ikke hvordan ting har smakt. Jeg bare vet hva jeg har spist og konsistensen på det.

Ukens cravings: Appelsinjuice og Coca Cola..! Alt man trenger når man er syk.

Ukens humør: Til tross omstendighetene har humøret mitt faktisk vært ganske så bra. Jeg er overasket over at jeg kunne ha et så godt humør, selv om jeg har vært drittlei av å være syk og bare ligge i sengen fem dager på rad. Det er kjempebra iforhold til forrige ukes humør, så jeg er storfornøyd med det!

Ukens nedtur: Det må absolutt være at jeg har vært syk denne uken, og opp på det hele hatt mensen. MEN til tross av det har jeg gjennomført alle ukens «oppdrag». Jeg fikk handlet på tirsdag og jeg gjennomførte framføringen på torsdag.

Ukens høydepunkt: Det er definitivt at min kjære endelig kom hjem i går! Etter 2,5 uke var det herlig å få han hjem igjen❤ Jeg har virkelig savnet han, så ingenting er bedre enn å få han hjem da.

Ukens favorittbilde:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg