Chill day

Studiedag betyr en veldig chill dag for meg, eller hvert fall i dag. Jeg har klart å ta igjen det skolearbeidet jeg hang etter med, så da er jeg egentlig fornøyd. Dette er også siste uke før påskeferien, og vi har egentlig bare to skoledager denne uken. Jeg har gjennomført en av disse dagene og har bare én igjen. Jeg gleder meg virkelig til å bare få ferie!
Jeg er ikke blitt hundre prosent frisk, jeg snufser og hoster ennå, men jeg er frisk nok til å gå ut døren, og faktisk gjøre litt ting. Jeg håper bare å bli helt frisk til påske, for det ville vært utrolig kjipt å være syk i påsken..

I dag har jeg og Daniel en veldig rolig dag. Klokken er tolv, og han sitter enda i morgenkåpen. Jeg har fått på meg litt klær da, hah. Været er helt greit, det er litt overskyet og temperaturen er veldig fin – helt oppe i seks grader faktisk. De siste dagene har vi hatt ekstremt fint vær, sol og skyfri himmel. 
Vi har egentlig ingen plan for dagen, bortsett fra å spille litt spill og bare ha det koselig.♥ 

Ha en fantastisk onsdag alle!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg