Uke 13 – uken som gikk..

Ukens sang: Cash Cash feat. Conor Maynard – All My Love. Absolutt ukens favoritt, ble helt forelsket i den sangen jeg!

Ukens middag: Det mamma lagde til meg i går, husker ikke hva det heter, men det var noe med svinestek, grønnsaker, en type saus (av noe slag) og fløtegratinerte poteter. Mm!

Ukens cravings: Kvikk Lunsj. Skikkelig tur sjokolade.

Ukens humør: Det har vært faktisk ganske bra, vi er jo oppe i Finnmark så det ville jo vært rart om humøret ikke var bra, hah.

Ukens nedtur: Daniel er klart å bli syk, det var visst hans tur denne gangen. Midt i påskeuken enda, veldig typisk! Jeg er jo ikke blitt hundre prosent frisk jeg heller, men jeg er glad jeg er over det verste heldigvis. Det han akkurat har begynt på.

Ukens høydepunkt: Så mye å velge i, synes hele uken i seg selv har vært et høydepunkt. Men høydepunktet må nok være i går når det fine været kom, for det har vært litt dårlig vær denne uken. I går løsnet det litt, sol og ikke så mange kuldegrader. Vi kunne faktisk spise sjokoladen uten å bli kald.

Ukens favorittbilde:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg