Husmor poeng

God søndag til alle! Jeg har virkelig sanket inn husmors poeng denne søndagen. Aller først tok jeg meg av badet, der jeg vasket alle overflater så det ble skinnende rent. Det var virkelig deilig å se det bli rent. Så begynte jeg faktisk å lage sjokolademuffins, som egentlig var planlagt å lage i går, men vi spiste middag så sent at jeg ikke orket å lage noe muffins da. Mens jeg holdt på med muffinsene tok jeg å støvsugde hele leiligheta og vasket gulvet i bade og gangen. Må virkelig si jeg har vært effektiv, til at vi sto opp i tolv tiden denne “morgenen”. Mens jeg holdt på med alt dette, har Daniel vært ute å fikset litt på bilen sin.
Psst! Må også få skryte litt av at muffinsene var nyyyydelige! Mmm♥ Jeg må bare avsløre, at jeg har ikke lagd disse muffinsene helt selv, jeg har fått litt hjelp av Toro 😉 

Resten av dagen skal vi kanskje bare slappe litt av, eller hvem vet hva vi egentlig kommer til å finne på? Jeg håper hvert fall at dere har en nydelig søndag, alle fantastiske mennesker♥ 

4 kommentarer

Siste innlegg