Uke 14 – uken som gikk..

Ukens sang: The Weeknd – Call Out My Name.

Ukens middag: Det er så mye å velge mellom, men jeg tror faktisk det må bli mellom nachos’en på fredag eller lasagnen i går. De var sinnssykt gode!

Ukens cravings: Sjokoladekake! Fysøren som jeg har hatt lyst på kake denne uken, og spesielt sjokoladekake! Derfor har jeg bakt sjokolademuffins i dag. Mm!

Ukens humør: Det har vært litt opp og ned må jeg innrømme. Litt vel mange følelser i sving, og jeg merker at forandringer er på vei å skje. Det veier litt ekstra på hjertet, og blir litt tungt enkelte ganger. Jeg håper selvfølgelig at det blir lettere med tiden, men vi får se. Tiden vil vise om det blir tyngre eller lettere å bære.❤

Ukens nedtur: Det å reise hjemmefra, det finnes ingen andre større nedtur enn det faktisk.

Ukens høydepunkt: Jeg vet ikke helt, kanskje vår lille kjøre tur rundt i området, for det var veldig koselig! Utenom det har jeg ikke noen store høydepunkter denne uken.

Ukens favorittbilde:

4 kommentarer

Siste innlegg