Ny uke, nytt emne!

Det er en ny uke, det er nye muligheter og denne uken starter vi på et nytt emne! Vi har begynt på journalistikk 3, som er det siste emnet før vi tar sommerferie. Jeg kjenner at jeg er virkelig klar for å ta sommerferie, og har hatt skikkelig sommerfølelse helt siden jeg kom hit på onsdag. I dag har jeg ikke like mye sommerfølelse fordi været er litt kjipt. 
Det som er litt gøy da, er at i dette emnet har vi bare undervisning i en uke, så er det praksis i tre uker og så skal vi levere arbeidsprøver fra denne praksisen 23. mai. Men vi slutter ikke på skolen før 7. juni! 
Vi har et journalistisk prosjekt som skal foregå i rundt to uker og det skal levers innen 7.juni. Det går ut på å lage en sak som inneholder tekst, lyd og bilde. Per. dagsdato vet jeg ikke hvordan jeg skal gjennomføre det, eller hva jeg skal skrive om. Det gjør meg litt veldig nervøs. Jeg gruer meg skikkelig og håper virkelig at jeg bare kommer på noe lurt gjennom disse ukene.. 

Ha en fantastisk mandag videre!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg