Bilder fra 2013!

Jeg har sett mange bloggere gjøre dette, så jeg tenkte å vise dere mitt bidrag til samme type innlegg. 
Herregud, så flau jeg blir. Jeg kjenner jo ikke igjen jenta! Men ja, det er faktisk meg. For å vise dere kontrasten mellom 2013 og 2018 har jeg lagt et bilde av meg selv fra 2018 nederst i innlegget. Jeg må innrømme at jeg er mye finere den dag i dag. Ikke bare fordi jeg i dag har mindre kviser, men selve ansiktsformen og hvordan ting passer sammen er mye bedre den dag i dag enn for fem år siden. 


Jeg savner virkelig den tightsen der, tru hvor det ble av den? 


Jeg husker jeg var såååå fornøyd med det bildet der! Herregud, iPhone 4! Det er da du innser hvor lenge siden det var 2013. 

Hah herregud..! Tru om vi om fem år kommer til å le av de bildene som ble tatt den dag i dag? Det kommer til å bli spennende å se, for disse bildene synes man jo var fine på den tiden man tok dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg