Welcome may!

Endelig er det mai! Endelig er det bare én måned og en uke til jeg er ferdig på skolen. Endelig begynner sommeren å nærme seg med stormskritt. Mai måned startet ikke med det fineste været, for i dag har det bare vært regn her i Kristiansand. Derfor har jeg tatt denne første dagen i mai til litt vasking! Jeg har vasket hele leiligheten, vasket klær og tørket støv. Nå er det rent og pent. 

I morgen starter vår siste praksisperiode for dette året. Jeg tror det blir en veldig rar og stressende praksis, for vi har ingen fulle uker. Denne uken er det en fridag på grunn av 1.mai. Neste uke har vi fri to dager, torsdag og fredag. Uken etter er det 17. mai, som betyr fri. Og til slutt har vi fri mandagen den siste uken i praksisen, som vil si vi den uken bare har én dag før det hele er over. (Se bilde for å kanskje skjønne hva jeg snakker om) Det som også er nytt for denne praksisen er at vi har helgevakter, og vi er flere på vakt i helgene. Jeg har heldigvis fått vakt den første uken i praksisen, så da blir jeg fort ferdig med det. Jeg elsker mai og alle fridagene♥

4 kommentarer

Siste innlegg