It´s friday!

Endeeeelig fredag. Denne uken har føltes ganske lang, men så har jeg også blandet med dagene veldig. For eksempel på onsdag, så trodde jeg det var mandag. Det var da praksisen startet for fullt, og det var da man faktisk kom igang med uken. Det har gått helt greit, jeg har fått produsert hvert fall noe. Jeg har hatt litt humørproblemer å holde kontroll på, så jeg er litt mentalt sliten. 

På onsdags kveld var jeg hos Dyrenes Beskytter Kristiansand for å gjøre et intervju til en sak jeg holdt på med. Det var så utrolig koselig der, at jeg ble sittende sikkert en time ekstra å bare snakke med de. Jeg følte meg som et nytt menneske når jeg gikk derfra, og det var helt herlig å kunne bruke ettermiddagen på noe absolutt helt annet enn normalt. 

Nå er det endelig helg, og selv om jeg har helgevakt, så er det helg. Til gjengjeld for at jeg har helgevakt, har jeg faktisk helt fri på mandag. Woooho! Det er dermed ikke så fryktelig å ha helgevakt. Jeg er veldig glad for at jeg har helgevakt denne helgen, og ikke 17.mai eller helgen etter 17.mai. Det passet meg egentlig ganske perfekt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg