Uke 18 – uken som gikk..

Ukens sang: Madison Beer – Home With You.

Ukens middag: Nachos!

Ukens cravings: Sjokolade!😍

Ukens humør: Denne uken har humøret vært veldig opp og ned. Det har vært som en derg- og dalbane, der jeg i det ene øyeblikket har det helt bra, til plutselig å ligge på sofaen med angstanfall noen minutter senere. Jeg har hatt så mange tanker i hodet, så mange bekymringer å holde kontroll på og en konstant følelse av å såre meg selv. Denne uken har vært en utfordring, men jeg har klart meg veldig bra må jeg si. Jeg er veldig stolt over meg selv.

Ukens nedtur: Det må faktisk være at Ingrid sjekket ut av Paradise Hotel, hah! Jeg likte faktisk den jenta der. Men angstanfallene har vært en litt større nedtur da..

Ukens høydepunkt: Det er blitt mai, og det betyr at det snart er sommerferie!❤

Dagen i dag: I dag har jeg store planer på gang. Siden jeg har helgevakt i praksisen skal jeg på et arrangement nede i byen, så får vi se hva det blir til. Gradestokken er helt oppe i 14 grader, så har en følelse på at dette kommer til å bli varmt!

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg