7. mai




I dag har det vært en veldig varm dag. Jeg har hatt fri denne mandagen da jeg hadde helgevakt, og dagen måtte derfor nytes i finværet. Vi brukte store deler av dagen vår i Dyreparken, som om vi ikke gikk nok i går ble det mer gåing i dag♥ Etter en tur i Dyreparken dro vi en tur i byen, der vi kjøpte oss et par boller og gikk ned i parken for å nyte dem i sola. 
Det har vært såpass varmt at jeg tok med meg Neo ut i solen for litt siden mens vi satt ute. Akkurat nå viser gradestokken at det er 27 varmegrader ute på platten vår i solen, så det er ikke så ille da. Men for en finnmarking er ikke dette normalen, i begynnelsen av mai har vi som regel enda snø på fjellene og kanskje fem grader ute. Dette er jo rene sommeren for en som meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg