Reise litt

God morgen! Som jeg har fortalt tidligere skulle vi ut å reise litt, men jeg visste ikke hvor. Vi endte altså opp i Oslo! Her skal jeg koble helt ut fra skole, stress og press, samt bare nyte nåtiden og kose meg med Daniel i hovedstaten. Vi besøkte Oslo sist for rundt 2,5 år siden, da oppholdt vi oss her i 5-6 dager. Bodde på samme hotell som nå, men da var vi overalt og gjorde masse! Denne gangen oppholder vi oss her i tre dager (2 netter) og rekker ikke gjøre like mye.

I går ankom vi i halv tolv tiden på dagen, det begynte med en liten tur i Operaen før vi fikk sjekket inn på hotellet. På kvelden ble det middag på Peppes Pizza nede på Aker Brygge. Vi rakk akkurat å komme oss inn og fått bestilt mat før himmelen åpnet seg, det bare bøttet ned. Flaksen var på vår side den gangen!

I dag har vi brukt laaang tid på morgenen. Vi fikk spist frokost i ni tiden, men når vi kom tilbake på rommet ble vi liggende i sengen helt til klokken nærmet seg tolv. Men vi har fått vært innom Frognerparken og gått litt mer rundt i Oslo. Egon leverte også en herlig middagen i dag i stekende sol!

Det har vært oppe i 23 grader her, mens det bare er rundt 15 grader i Kristiansand. Dette minner meg faktisk om hvor mye jeg hater varme når jeg skal gjøre ting, som å gå rundt.

Vi fikk også sjekket ut utsikten i 37. etasje på hotellet. Til å være en med høydeskrekk gikk det overraskende bra, og vi sittende en liten stund bare for å nyte. Nå skal vi bare slappe av resten av kvelden, kanskje bade litt til og med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg