Uke 19 – uken som gikk..

Ukens sang: Lulleaux, Giang Pham – Contact.

Ukens middag: Middagen på Egon i Oslo sammen Daniel, ble en bakt potet på meg!😍

Ukens cravings: Vann, jeg er helt avhengig av vann.

Ukens humør: Det har vært litt opp og ned, som stort sett har humør vært veldig bra. Faktisk overraskende bra med tanke på hvilken uke jeg er inne i.

Ukens nedtur: Det at jeg er så stresset må være ukens nedtur og alt det presset som er på skolen nå. Det tar virkelig på meg og jeg får ikke til å slappe av.

Ukens høydepunkt: Osloturen med Daniel gjorde virkelig underverket! Det har vært utrolig koselig, men det hadde nok ikke vært det samme uten han der❤ Nydelig vær, god mat og fantastisk selskap.

Dagen i dag: I dag har vi sovet utrolig lenge, vi sto vel ikke opp av sengen før klokken nærmet seg halv to, men vi våknet vel i ti tiden. Vi har vært en liten tur i byen, spist en is og trasket litt rundt. Nå gjenstår middagen og litt arbeid ute.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg