Fredag og helg!

Det er en nydelig dag, og temperaturen har faktisk sunket de siste dagene her i Kristiansand. Jeg har heldigvis fått litt farge de dagene det har vært sol her, så jeg er egentlig fornøyd. For min del er det veldig deilig med noen dager varme, men ikke hver dag i flere uker. 

Nå er det endelig helg, jeg har stresset som bare det denne praksisen og jeg er fornøyd med hva jeg har fått til. Spesielt med tanke på at jeg ikke har vært helt meg selv, og bare gjort for å gjøre/ha noe å levere til den avsluttende vurderingen (nesten som eksamen). Denne praksisen har tankene mine vært helt andre steder enn på skolearbeid og den jobben jeg skulle gjøre denne praksisen, men det har vært en god distraksjon. 

Denne helgen kommer lillebror, og det betyr at guttene snart reiser fra meg. Bokstavelig talt alle guttene.. Daniel, lillebror og lille Neo. De neste ukene blir jeg helt alene i Kristiansand og det kjenner jeg allerede nå at er litt tungt. Det har vært ganske greit når jeg har hatt Neo som lager litt liv i leiligheten, men nå blir det bare meg. Det blir veldig rart. Men heldigvis er det snart sommerferie da! Teller ned dagene for fullt her♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg