Uke 20 – uken som gikk..

Ukens sang: K-391, Alan Walker, Julie Bergan – Ignight. 

Ukens middag: Denne uken må det nok bli Domino´s pizzaen i går, den var veldig god og jeg var veldig sulten da, hah! 

Ukens cravings: Kjeks med sjokoladebiter, naaam! ♥.♥

Ukens humør: Humøret blir bare mer og mer en utfordring. Denne uken er intet unntak. Men det har vært bedre disse ukene som Daniel har vært hjemme enn de ukene jeg var alene. Jeg har virkelig noe å jobbe med fremover, og jeg håper det blir bedre med tiden og når jeg får kommet meg hjem til Finnmark. 

Ukens nedtur: Daniel og lillebror tok med seg Neo å dro i morges. De får jeg ikke sett før til sommeren, og som Daniel sa, det høres kanskje lenge ut, men det er faktisk bare rundt to-tre uker igjen! Så la meg rette: de ser jeg ikke før om noen uker. Det kommer til å bli tungt, men motivasjonen min er de få ukene det er igjen før jeg er ferdig med dette første året. Så la oss bare håpe disse ukene går sykt fort!♥

Ukens høydepunkt: Lillebror kom ned til Kristiansand for to dager, det var utrolig koselig og godt å se han igjen♥ Dessuten knuste han jo alle på Gokarten i går, som han var veldig fornøyd med :p

Dagen i dag: I dag er jeg faktisk i Sandefjord, og været her en nydelig. Litt vind, men det er faktisk bare deilig. Dagen i dag har vært ganske chill. Jeg våknet først sammen med guttene i sekstiden, hjalp dem med Neo og fikk sagt hadet til dem før de dro avgårde. Jeg fikk sovet noen timer etter det, så rundt halv elleve var jeg oppe av sengen igjen. Etter litt frokost la jeg meg egentlig bare ute, fått slikket litt sol, sett litt serie og sovet litt innimellom. Senere blir det litt grilling, og resten har jeg ikke planlagt riktig enda.  

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg