20 kjappe

1.Hvordan kjoler liker du best? Helst tettsittende kjoler, som ikke er veldig lang. 

2.Bygda eller byen? Definitivt bygda. 

3.Varme eller kulde? Kulde. 

4.Chille eller stivpyntet? Både og. Av og til liker jeg å stivpynte meg, det er bare gøy. Men det er avslappende å gå i slappe joggebukser og slappe gensere. 

5.Frukt eller godteri? Jeg foretrekker å spise frukt, men sjokolade er himmelsk godt innimellom (spesielt under mensen). 

6.Mest sexy av kjole og jumpsuit? Kjole! 

7.Favoritt bilmerke? Det må faktisk bli Volvo! Men jeg er utrolig glad i BMW også. 

8.Stort eller lite hus? Drømmehus hvis jeg noen ganger skulle blitt rik og kunne leid vaskehjelp osv. hadde vært et svært hus. Men hvis ikke, et lite hus takk! Plass til mindre rot og mindre å vaske. 

9. Hvor mange barn? To. 

10. Hvordan ser drømmebad ditt ut? Mitt drømmebad har god plass, kanskje med både badekar og dusjkabinett. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg ønsker et lyst eller mørkt bad, men skulle jeg valgt i dag hadde det nok blitt et lyst bad. 

11. Snøscooter eller båt? Hah, definitivt snøscooter! 

12.Syden eller Sør-Norge? Skulle jeg valgt etter varmen, så hadde det blitt Sør-Norge for jeg takler svært dårlig varme. Men det er utrolig spennende å reise til et annet land, så måtte nok blitt syden. 

13.Fly eller båt? Jeg blir vanvittig fort sjøsyk, så for min del er det best å fly. 

14.Når vil du helst gifte deg? Hadde jeg valgt helt selv, så hadde jeg giftet meg i en alder av 25 eller 27 år.  

15.Hytte eller feriehus i et annet land? Hytte. 

16.Hva misliker du mest? Å være alene. 

17.Hvor gammel var du når du fikk ditt første kyss? Jeg var akkurat fylt 16 år. 

18.Ditt mest romantiske øyeblikk? Hmm.. vanskelig å velge. Men det må bli den gangen Daniel fulgte meg halvveis hjem klokken to på natten, det regnet og blåste, og når vi skulle si hadet, så ga han meg et lite kyss. Det var faktisk vårt første kyss også. Det glemmer jeg aldri. 

19.Ditt favorittsitat akkurat nå? Stars can’t shine without darkness. 

20.Bilde nr. 58 på telefonen din? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg