Uke 21 – uken som gikk..

Ukens sang: Le Winter, Ellen Hagerius, TNG – All Night Long.

Ukens middag: Spaghetti á la Capri! Det er kanskje boksmat, men jeg syns det er så utrolig godt.

Ukens cravings: Jordbær!🍓

Ukens humør: Humøret har vært overraskende bra denne uken, det hadde jeg aldri trodd. Jeg er bestandig i dårlig humør første uken når Daniel er reist, men nå overrasker jeg meg selv. Jeg har selvfølgelig hatt mine øyeblikk der jeg ikke så noe lys, som når jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med det journalistiske prosjektet mitt. Nå som jeg har en halvveis plan, så føler jeg meg mye lettere!☀

Ukens nedtur: Det må være den utholdelige varmen det er på nattetider. Altså, hvem får sove når det er 20 grader ute? En av de verste tingene jeg vet, er å skal sove når det er varmt. Jeg bruker med andre ord veldig lang tid på sovne..

Ukens høydepunkt: Det må være når min kjære tante var i Kristiansand en tur, og jeg brukte store deler av dagen min sammen med dem i solen❤

Dagen i dag: har jeg brukt på å nyte solen ute, fått ryddet og støvsugd leiligheten. Nå skal jeg fortsette med å se serier, spise litt middag og prøve å skrive begynnelsen på oppgaven min med det lille jeg har til nå.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg