På min telefon

Jeg så et slikt innlegg på en av toppbloggerne, og ble inspirert til å lage et slikt til dere! Nå skal dere få en liten runde rundt på telefonen min.

BAKGRUNNSBILDE

Det er vel nesten obligatorisk å ha bakgrunnsbilde av kjæresten på telefonen? Jeg er veldig effektiv på å bytte, så for alt jeg vet har jeg et annet bilde i morgen :p

NÅR JEG ÅPNER TELEFON

Jeg er ikke som de fleste “kjendiser” å har telefonen stappfull med varsler i alle retninger, derfor ser det slik ut når jeg åpner min telefon. Helt basic. 

SISTE SAMTALE PÅ MELDINGER

Jeg snakker veldig sjeldent med andre enn mamma på meldinger. 

SISTE FACEBOOKSAMTALE

Det er vel teknisk sett ikke en samtale, men jeg måtte jo ha en adresse å hente Benedicte på. Messenger er det som blir brukt da 😉 

SNAPCHATLOGG

Jeg bruker Snapchat veldig mye, men av og til bruker jeg det nesten ikke. 

SISTE BILDE PÅ KAMERARULLEN

Dette er de søteste kattungene jeg har sett. Jeg var på Dyrenes Beskytter i går, og de hadde funnet disse i en pappeske i området rundt Kristiansand. Disse er kun rundt én uke gamle. Mennesker er helt forferdelige. 

SISTE BILDE JEG LIKTE PÅ INSTAGRAM

Jodel er kanskje ut mange steder i landet, men jeg har jo akkurat begynt å få sansen for jodel. Hah! 

SISTE JEG SKREV/REDIGERTE I NOTATER

Det som er så morsomt med meg, er at jeg må skrive lister til alt. Lister i hytt og pine. Skriver jeg ikke huskeliste når jeg skal pakke, så kan jeg garantere dere at det er noe jeg glemmer, for selv med lister kan det hende at jeg glemmer ting 😉 

Ha en god torsdag alle!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg