Uke 24 – uken som gikk..

Ukens sang: Daniel Schulz – Turn Back Time. 

Ukens middag: Taco!♥

Ukens cravings: Oreokake med vaniljeis! Jeg vet ikke hva det er med den kaka, men den er vanvittig god og jeg digger den. 

Ukens humør: Det har vært for det meste bra, men ikke helt på topp denne uken må jeg ærlig innrømme. Enkelte dager har vært bra, og noen dager har virkelig vært helt på trynet. 

Ukens nedtur: Det å måtte sende inn telefonen min til reparasjon. Å gå fra en iPhone Plus telefon, til en helt vanlig iPhone størrelse er jo helt grusomt. Den er vanvittig liten. 

Ukens høydepunkt: Den handleturen på fredag sammen med mamma og bestemor. Først litt shopping på vårt lille kjøpesenter her i Lakselv, før vi dro en tur på kafé og til slutt handle på matbutikk. Det var utrolig koselig å bruke hele dagen sammen med disse to♥

Dagen i dag: har vært brukt på jobb! Det er jo helt greit med mellomvakt også, kunne sove lenge og ikke alt for seint hjemme igjen♥ Første vakt på et halvt år, og det blir litt knot i begynnelsen før man husker alt igjen. Nå som jeg er hjemme igjen er det snart middag, og så får vi se hva kvelden bringer videre. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg