Uke 25 – uken som gikk..

Ukens sang: The Vamps – Just My Type. 

Ukens middag: Enchiladas

Ukens cravings: Slush. Jeg har drukket så sinnssykt mye slush på jobb at det er helt vanvittig egentlig, da spesielt tuttifrutti smaken har gått ned på høykant.

Ukens humør: har for det meste vært veldig bra egentlig. Det har vært litt lite motivasjon på jobb enkelte dager, men jeg har alltid klart å motivere meg med at det betaler seg! 

Ukens nedtur: Reparasjonskostnadene på telefonen min ville bli på hele 4 300 kr, noe jeg sa pent nei til. Så nå kommer telefonen min hjem i tilstanden jeg sendte den i, med kostnad på 400 kr – for undersøkelse og frakt (grrr). Jeg betaler ikke over halvparten av prisen jeg kjøpte den for i reparasjoner, da kjøper jeg heller ny hvis den skulle stryke (:

Ukens høydepunkt: Det å få B på den nest siste vurderingen i mitt siste emne på skolen gjorde virkelig for seg. Venter i spenning for neste ukes karakterslipp på prosjektet mitt like før sommeren! 

Dagen i dag: skal brukes på jobb, heldigvis har jeg fri i morgen som jeg motiverer meg ekstra til dagens vakt. Ingen spennende ting som skjer i dag :p 

Ukens favorittbilde: 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg