Jobbing

For en hektisk uke forrige uke var, det må jeg si. Det eneste jeg har gjort er; stå opp, gå på jobb, chille etter jobb, sove. That´s it. Det har derfor ikke blitt produsert noe kreative tekster eller oppdateringer forrige uke, det å høre at jeg har jobbet nesten hver dag er ikke så veldig spennende. 
Jeg har to vakter igjen, før jeg begynner i ny jobb neste uken. Det blir spennende å teste noe nytt også, men rart og litt utfordrende siden det er helt nytt. Det skal selvfølgelig gå, med litt feiling i begynnelsen. 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å jobbe i juli, for jeg ville ha litt ferie også, men så dukket denne jobben opp. Da måtte jeg bare slå til. Både lillebror og kjæresten jobber hele juli uansett, så hvorfor ikke bare jobbe selv? Det er jo bestandig bra med litt penger i kassen! Med denne jobben i hele juli, tror jeg bilen min blir minimalt brukt denne måneden faktisk. 

Hva gjør du denne ferien? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg