Uke 27 – uken som gikk..

Ukens sang: Jonas Blue, Jack & Jack – Rise. 

Ukens middag: Mmm, vi har spist så utrolig mye godt denne uken, men må jeg velge én må det bli… tandori!

Ukens cravings: Wrap med kylling fra YX (tidligere Esso)! Den er så vanvittig god, mm! 

Ukens humør: har vært utrolig bra, spesielt siden jeg har hatt perioden min. Jeg har selvfølgelig hatt mine timer, men det har som regel gitt seg ganske fort. Litt tanker blir det hvis man har mye døtid og ikke klarer å finne annet å tenke på, da har jeg blitt i litt dårlig humør. 

Ukens nedtur: at Daniel har vært så opptatt denne uken. Da blir ettermiddagene fort veldig kjedelig.. 

Ukens høydepunkt: Det må nok bli å gjøre noe litt utenom det vanlige; nettopp dra en liten tur på Midnattsrocken og se. Vi var der noen timer i to dager, på torsdag og på fredag. På fredag ble vi faktisk over én time, for å se Staysman & Lazz og Mads Hansen. Vi hadde også VIP billetter, og det var veldig fint for oss som ikke drikker da det var veldig rolig på VIP delen. 

Dagen i dag: har jeg brukt på å slappe av og nyte finværet. Vi har sovet lenge, sett resten av filmen vi ikke fikk sett i går kveld, surret litt rundt og sitter nå ute på terrassen. Været er nydelig, 16 grader og sol♥ 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg