Siste..

.. jeg publiserte på Facebook. ↑

.. gang jeg kysset noen. I morges, før begge to dro på jobb♥

.. gang jeg ble sint. Hmm.. på onsdag i forrige uke, hvis jeg husker riktig? Hvorfor jeg ble sint, det husker jeg ikke. Sikkert en sykt liten bagatell, det var jo tross alt mensen uken min 😉 

.. gang jeg gråt. Det er en liten stund siden, for noen uker siden faktisk. Det er så lenge siden at jeg ikke husker nøyaktig når. 

.. gave. I innpakning? husker ikke. Men jeg har allerede fått bursdagsgave fra Daniel, og det var en helg i Oslo på hotel tidligere denne våren♥

.. jeg drakk. Vann, nå nettopp. 

.. person jeg snakket med. I telefonen, pappa. På Facebook, en jeg skulle levere en konvolutt til i går. På Snapchat, Mathis. På melding, også pappa :p 

.. serie/film jeg så. Home And Away. 

.. jeg gjorde. Tok en liten powernap i solen♥

.. jeg tenkte på. Hvor nydelig vær det er ute, og at det egentlig er helt perfekt temperatur. 

.. jeg leste. En artikkel på iFinnmark.no om årets Midnattsrock, det har jo haglet med kritikk og spekulasjoner osv. i media den siste tiden. Spennende å lese hvilke meninger som rører seg i den lille bygda mii. x) 

.. bilde. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg