Min første..

..MENSEN. Jeg husker faktisk ikke hvordan det var når jeg fikk mensen for første gang. Det var hvert fall ikke dramatisk, eller noe gjennomblødning. Jeg husker at jeg ikke gledet meg til å få mensen, og allerede etter første gang var jeg lei – å dette skulle jeg leve med i 40-50 år? Hah!

..KJÆRESTE. Jeg var fem år da, så jeg husker ikke så veldig mye fra det. Hah, det eneste jeg husker er når han slo opp med meg og jeg ble sint – sånn barne sint; “du får ikke leke med lekene mine da!” Det er så komisk at det blir søtt. 

..KYSS. Jeg var akkurat fylt 16 år, og det var første gang jeg møtte min daværende kjæreste. Jeg husker at jeg var sykt nervøs, men at jeg bare måtte hoppe i det. Jeg husker spesielt at jeg syntes det var veldig rart den første gangen. 

..KJÆLEDYR. Nå var jo jeg ganske liten da, nyfødt når jeg skal regne med mitt første kjæledyr. Foreldrene mine har bestandig hatt hund, og intet unntak når jeg ble født. Min beste venn som liten var en nydelig hund kalt Boss, og jeg glemmer aldri den dagen han ikke var blant oss lengre. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg