Uke 28 – uken som gikk..

Ukens sang: Robinson – Nothing To Regret. 

Ukens middag: Taco! 

Ukens cravings: Sjokoladeboller. 

Ukens humør: Har vært faktisk veldig bra. Det er ingenting å klage på humøret, selv om helgen endte med et litt nedstemt humør. 

Ukens nedtur: Det at jeg ble syk, rett før helgen og alt. Jeg hater å være syk, hvert fall slik som nå. Forkjøla, temperaturen svinger og hele hodet er tett. Det var ganske hardt å kjøre hjem fra Narvik på søndag skal jeg fortelle dere. 

Ukens høydepunkt: Daniel har endelig kjøpt seg Volvo igjen! Dette er grunnen til at vi var i Narvik denne helgen. Denne gangen ble det en litt eldre Volvo V70 enn den forrige han hadde. 

Dagen i dag: I dag er det mandag, så jeg har selvfølgelig jobbet litt, hva ettermiddagen eller kvelden bringer videre får vi se på. Jeg har hvert fall ikke planlagt så langt, da min hverdag er veldig uforutsigbar, hah! 

Ukens favorittbilde: 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg