Alt for varmt

Beklager til alle dere som elsker varme. Beklager til dere kalde finnmarkinger som ønsker mer varme. Beklager, for nu skal jeg klage. Jeg skal klage på den vanvittige varmen som er utenfor husets vegger. 
Jeg er en person som misliker når det blir for varmt. Jeg elsker middels temperatur. Jeg elsker når jeg kan kle meg i det jeg vil, uten å måtte tenke på om jeg kommer til å svette eller ikke. 15 røde på gradestokken er perfekt, helst med litt skyer på himmelen. 

Nå er det 33 grader her, og jeg smelter vekk. Det som er verst med denne varmen, er når du er nødt å jobbe. Det å gjøre ting er tungt og varmt. Selv det å bære avisene inn i butikken, gå ut i bilen igjen og kjøre til neste butikk skaper svette. Når jeg kommer hjem er jeg gjennomsvett og vil egentlig bare hoppe i elva. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke har tyngre jobb enn det jeg har nå, for jeg syns synd i de som har det, når jeg blir svett av bare å bære avisene. Jeg har så og si sittet inne hele dagen, bortsett fra jobben jeg har gjort, fordi det går ikke an å være ute. Pfft..! 


/Midt på dagen i dag var det faktisk 31 grader.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg