Nesten som syden

Nå skal jeg faktisk ikke klage på varmen, som jeg gjorde i går. For i dag er det faktisk rundt 15 grader og overskyet, eller det var.. For nå kom solen fram fra skyene, og da blir det varmt. 
Men det var ikke poenget, for selv om det var vanvittig varmt i går, så hadde vi det faktisk ganske koselig etter jobb hele gjengen – og med gjengen mener jeg Daniel, lillebror og Benedicte. Det første vi gjorde når dem kom hjem klokken 16 var å dra å bade i elva, til og med jeg badet, det er ikke hverdagskost. Jeg liker jo egentlig å bade, men jeg hater når det er kaldt etter å badet – som er hovedgrunnen til at jeg stort sett nesten aldri bader. 

Etter å bada i elva, gjorde vi klar grillen for å få i oss litt mat. Det var utrolig koselig å bare sitte ute å nyte solen på verandaen mens grillen gjorde jobben sin. Badingen hadde dessuten kjølt meg såpass ned at jeg nesten syntes det var litt kaldt å sitte uten klær. Temperaturen sank jo også fra 32 varme til 26 varme mens vi satt der. 

Lakselv føles nesten som syden denne sommeren! 😝

#Sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg