Uke 29 – uken som gikk..

Ukens sang: JOWST, Kristian Kostov – Burning Bridges.

Ukens middag: Jeg må si jeg har vært flink denne uken, har stått for nesten alle middagene vi har lagd, men ukens middag må faktisk bli når vi grillet her hjemme den varmeste dagen denne uken – da var Daniel grillmester. Det var utrolig koselig, selv om det bare ble pølser♥

Ukens cravings: Is er en sikker vinner denne uken, for denne uken har det virkelig gått ned haugevis av dem – i alle forskjellige varianter og smaker. 🍦

Ukens humør: Uken begynte med tidenes dårligste humør, på en god stund, og det var langt ifra koselig. Anfall og litt tårer tok tak. Resten av uken gikk greit, har kost meg veldig, men helgen har det vært litt svingete. Håper virkelig at neste uke blir bedre. 

Ukens nedtur: Det å jobbe i den varmen som har vært denne uken, for det har vært utrolig varmt. Det er kanskje ikke værst for meg, men likevel.. 

Ukens høydepunkt: Tjaaa, det må bli… å bade når det var 33 grader ute. Det var vanvittig deilig, og utrolig koselig.

Dagen i dag: Skal brukes på bare kosing og slappe av, men jeg skal på kino i dag da.

Ukens favorittbilde: 


/Det var torsdag det :p 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg