Uke 30 – uken som gikk..

Ukens sang: Zedd, Elley Duhé – Happy Now.

Ukens middag: Grillmaten vi spiste i går var sykt god! Endelig er mamma og Hjalmar hjemme igjen♥

Ukens cravings: Is! Masse is! 

Ukens humør: Denne uken har vært litt opp og ned, men for det meste har jeg hatt et godt humør! Så jeg sier meg fornøyd med det, faktisk♥

Ukens nedtur: Jeg tror faktisk ikke det er noen nedturer denne uken, den har faktisk vært ganske så fin. 

Ukens høydepunkt: Det må bli når jeg dro til bestemor på bursdagen hennes og ga melkehjerter, for da ble hun så glad♥ Dessverre rakk jeg ikke bli så lenge, for jeg fikk oppdrag mens jeg var der. 

Dagen i dag: I dag er det faktisk bursdagen min, blir hele 20 år! Sykt, egentlig. Ellers skal jeg bare storkose meg denne dagen, det er vanvittig varmt ute så kanskje det blir litt bading slik som i går. Vi får se hva dagen bringer, jeg har ikke planlagt så veldig mye. 

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg