Min 20-års dag

Det var en veldig fin dag i går. Denne lille jenta fylte 20 år. Det var et veldig fint og rundt tall. Jeg føler meg ikke så fryktelig annerledes enn hva jeg gjorde for to dager siden, men for veldig mange andre er det jo stort å fylle 20 da man kan kjøpe alkohol og komme inn på diverse utesteder. Siden jeg ikke driver med sånt er ikke hverdagen min forandret seg så veldig, hah! Nå er jeg halvveis til 40 folkens. Livet flyr litt avgårde noen ganger, og det er ikke alltid jeg henger med i svingen.

Det var fryktelig varmt både i går og i dag, så i går jeg fikk badet en del og spist haugevis med is. Selveste dagen ble det kun ett lite kakestykke, som jeg faktisk måtte kjøpe selv (hah), men i dag ble det masse kake som mamma hadde bakt! Jeg kjenner at jeg har fått i meg ganske så mye sukker i dag altså. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg