Min siste dag

I dag er min siste dag på Varetaxien, og jeg kjenner det blir litt trist å levere fra meg bilen og vakttelefonen. Jeg har jobbet én måned, og det har vært utrolig gøy selv om det er jobb. Jeg har fått truffet masse hyggelige mennesker, kjørt utrolig mange steder og fått mange mil i ræva, bært uendelig mange kofferter, aviser og pakker – noen så tunge at jeg måtte ringe etter pappa for hjelp, noen så tunge at de måtte løftes med truck og andre så lette at det kunne vært et brev i pakken. Men jeg har vært stolt av å løpe rundt refleksrød jakke eller mørkeblå t-skjorte med logoen til Viking på ryggen og kjøre rundt i den rød Caddyen med dekalene til Lakselv Viking. 

Denne jobben har blitt en stor del av sommeren min dette året, og jeg er glad jeg tok den når muligheten bød seg.





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg