Uke 31 – uken som gikk..

Ukens sang: Jeremy Shayne, Brooke Williams – Mistakes. 

Ukens middag: Vi spiste en veldig koselig middag ute for å markere bursdagen min litt, og det var veldig koselig + at jeg spiste en god burger 😉 

Ukens cravings: Is, masse is! Det har vært så varmt at jeg har aldri gått lei hverken is eller slush. 

Ukens humør: har vært overraskende bra. Jeg har hatt store mensensmerter, men humøret har holdt seg utrolig nok ganske bra til tross for det. 

Ukens nedtur: er ikke akkurat en veldig stor nedtur, men litt trist. Det var min siste dag med varetaxien på tirsdag, og selv om det er vanvittig godt med ferie likte jeg den jobben faktisk. 

Ukens høydepunkt: at jeg har badet vanvittig mye denne uken. Fram til torsdag var det oppe i 30° alle dagene, og da måtte det bades! Jeg bader vanligvis ikke, men jeg måtte selvfølgelig slå til når temperaturen steg såpass. Flere av dagene har jeg faktisk ikke bare badet én gang heller. Applaus til meg, hah! 

Dagen i dag: har jeg egentlig bare ryddet og vasket her hjemme, mens Daniel har holdt på med bilen min. Jeg har ellers ingen andre planer for dagen enn å slappe av, men hvem vet? Vi finner vel egentlig bestandig på noe lurt. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg