10.august




10. august, en dato som har satt spor i minneboka. For to år siden besto jeg oppkjøring og fikk lappen! Det er skikkelig rart å tenke på at jeg har hatt lappen i to år. Jeg husker det så utrolig godt når jeg skulle ut å kjøre for første gang, helt alene. Bilen min hadde stått på verkstedet én uke, da vi holdt på å fjerne rust og lakke den, pluss skifte felger og litt forskjellig. Når jeg da kjørte derfra, uten noen ved siden av meg, føltes det helt feil. Jeg følte jeg manglet noe. Det var egentlig helt uvirkelig. 
Nå er jeg blitt vandt til å kjøre rundt alene og det er ingen problem. Jeg er veldig glad for at jeg tok lappen, og den har vært utrolig nyttig. Jeg har lært mye på disse to årene, og sett utrolig mye rart også. Det er mange som faktisk ikke burde hatt lappen engang. #BareMinMening 

I dag tilbringer jeg dagen sammen med Daniel på jobb, bare for å holde han med selskap. Jeg har jo egentlig ikke så stort annet å bedrive dagene mine med akkurat.♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg