Uke 32 – uken som gikk..

Ukens sang: Ina Wroldsen – Mother.

Ukens middag: Når jeg var med pappa og Merete til Hammerfest så spiste vi på kinarestaurant, kyllingen i karri der var en sikker vinner!

Ukens cravings: vann, helst iskaldt.

Ukens humør: har vært utrolig bra egentlig. Det er ganske behagelig å ha det fint med seg selv, også når ikke alt går like fint, men denne uken har vært ganske så bra.

Ukens nedtur: må være å starte sørover igjen etter en hel sommer hjemme i Finnmark. Det er ganske fint sørpå, men denne sommeren har jeg virkelig hatt det fint i Nord! Tenk at til og med vi har hatt oppe i 30°c. Hadde jeg reist utlandsk for å få varme, hadde jeg nok følt de pengene hadde vært veldig bortkastet skal jeg være ærlig.

Ukens høydepunkt: Men selv om det er ganske kjipt å starte sørover, så er det også et lite høydepunkt. Nesten som en liten «ferie».

Dagen i dag: skal vi bare kjøre videre sørover. Vi har overnattet på hotell i Sundsvall i natt, og det var ganske fint. Rommet var ikke så veldig verst, faktisk ganske bra selv om det var litt bråk fra lørdags festligheter i gaten nedenfor.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg