Uke 33 – uken som gikk..

Ukens sang: CASP:R – Eighteen. ♥

Ukens middag: Domino´s pizza slår egentlig ingenting denne uken! 

Ukens cravings: Slush! Jeg har hatt skikkelig dilla på slush denne uken. 

Ukens humør: har vært veldig bra! Greit, jeg har hatt noen små stunder der jeg har vært i tankeboksen, men det har gått veldig fort over. Jeg har stort sett hatt et veldig godt humør denne uken♥

Ukens nedtur: Det må være at lillebror og kjæresten reiste fra meg i dag. Jeg hater å være alene, men det skal vel egentlig gå fint. 

Ukens høydepunkt: turen vår til Tyskland var virkelig et høydepunkt. Tropical Islands overrasket meg faktisk, og jeg kan godt tenke meg å dra tilbake dit altså. 

Dagen i dag: har vi bare lugget på sofaen å sett film, før vi dro en tur ut for å spise litt mat før jeg kjørte guttene på flyet. Resten av dagen skal jeg bare jobbe med litt innlegg, planlegge dagene mine framover og vaske veldig mye klær. Vaskemaskinen går for harde livet nå. 

Ukens favorittbilde: 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg