Back to school

Må si det er ganske så rart å være tilbake på skolebenken. I går hadde jeg min første skikkelige skoledag, med full undervisning og hele pakken. Det var litt som å få en smekk i trynet som sa “VIRKELIGHETEN KALLER”. Jeg lever enda i den sommerferie-boblen min. Jeg er ikke så veldig klar for å sette nesa ned i en bok, men har visst ikke så veldig mye valg nå som virkeligheten har slått meg. 

Jeg trodde oppriktig at jeg var ferdig å ha om religion, meeen der tok jeg virkelig feil. Journalistikk og livssyn er det emnet vi har om nå, men det er jo ikke slik at jeg skal lære om forskjellige religioner under dette emnet – for det har jeg hatt siden jeg begynte på skolen. Dette emnet går mer inn på det å kunne finne saker som omhandler livssyn. Wish me luck!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg