En indre ro

Som jeg har fortalt, så er jeg hjemme igjen en tur. Jeg fikk bare sovet en natt i min egen seng, før mamma ga en lysende idé om å dra en tur til campingvogna som står i Børselv. Så hvorfor ikke? Det ble en skikkelig jentetur❤

Når vi ankom vogna gjorde vi alt klart, før vi ble sittende å bare roe litt ned. En liten kveldstur gjorde seg virkelig på både kropp og sinn. Spesielt når man har med en liten lykkelig hund! Jeg må virkelig si jeg er imponert over min lille gamle hund, Lucky. 17 år er han blitt, men du kan nesten ikke se det på han. Han løper rundt som om han var en valp, og sånn har han alltid vært. Det er klart, du merker på han at han er blitt 17 år gammel, men i mye mindre grad enn hva man skulle trodd. Han spratt rundt meg og mamma som om han aldri gikk tom for energi, trippet lett på tå bortover og var overlykkelig for å være med på tur. Den hunden der overrasker meg hver gang!❤

Når vi kom tilbake til vogna mekket mamma sammen sin gode kakao med krem og mini marshmallows!☕ Havregrøt ble det også til kvelds. Vi ble sittende å løse kryssord og prate med tante og onkel når de kom innom. Skal sies at det var veldig deilig å legge seg til slutt da.

Vi brukte også god tid på morgenen i dag, for vi hadde ingen stress med å komme oss innover heller. Det var jo ingen hjemme på dagen, guttene har jo vært på både skole og jobb. Jeg fikk også masse tid til å lese litt på emnet vi har om i stillhet, uten noen forstyrrelser rundt meg. Det var egentlig ganske herlig.

Etter en rolig morgen med skikkelig mamma service, æ bare elsker å bli dulla med av mamma, så gikk vi oss en liten tur igjen før vi starter innover til Lakselv. Det er alltid så herlig å bare gå tur og trekke inn frisk luft.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg