Uke 34 – uken som gikk..

Ukens sang: Clara Mae – I Forgot. 

Ukens middag: Mamma´s hjemmelagde pizza slo til denne uken. 

Ukens cravings: Wrap med kylling fra YX i Lakselv. Mmm, de er så gode! 

Ukens nedtur: Jeg vet ikke helt hva som har vært en nedtur denne uken, kanskje det at Daniel reiste i dag, hah. 

Ukens høydepunkt: Det å komme hjem igjen! Jeg elsker virkelig å være hjemme, spesielt etter at jeg flyttet ned til Sør-Norge. Da er det litt ekstra godt å komme hjem til Nord-Norge♥

Dagen i dag: har vi ikke gjort så veldig mye. Slappet av og sett på tv. Nå er akkurat Daniel reist for en ny arbeidsuke, så jeg er all by my self, fram til mamma og Hjalmar kommer hjem♥ Så siden jeg ikke har annet å bedrive tiden min med, skal jeg få unna litt skolearbeid. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg