Her kommer høsten

Jeg nyter mine dager her hjemme i Nord, med mye kos. Selv om jeg får veldig mange kommentarer og spørsmål; “åjaaa, du er her! Jeg trodde du var sørpå?” Hah. 
Det jeg har styrt med i det siste har vært litt forskjellig egentlig. Fredag tok vi oss en tur til Finland, hele gjengen ++, for å spise og handle. Ikke nok med én Finlandstur, for dagen etter kjørte jeg og Daniel igjen til Finland for å spise – denne gangen hadde vi med oss lillebror og en kompis. På søndag reiste Daniel altså på jobb, og jeg ble igjen i Lakselv.

Jeg brukte mandagen min, først sammen med pappa til lunsj♥ Far og datter tid på kafé! Før jeg ble borte absolutt hele dagen som modell. Det var ganske deilig å komme hjem å sette seg ned etter en lang dag på farta.  
I går gjorde jeg derimot litt arbeid, for varetaxien! Først var jeg en tur i Kunes. Jeg fikk en liten pause, fikk gjort litt skolearbeid og diverse, før jeg kjørte en tur til Karasjok. Det var utrolig digg å være tilbake i varetaxien og få unna litt mil, komme seg litt ut og se “verden” igjen.

Har også lagt merke til at høsten virkelig kommer for fullt her oppe nå. Trærne er blitt helt oransje og gule, høstfarger preger skogen rundt her. I dag har også vinden slått til, så her får jeg skikkelig høst følelse. Jeg tror ikke akkurat at høsten har ankommet sørpå riktig enda, men det får jeg se når jeg kommer meg dit. Det er ikke så lenge til jeg er nødt å vende tilbake. #GruerMegLitt



Alle bilder i dette innlegget: Svein-Erik Aas Johansen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg