Panikk

Det er helt krise tilstand i hjernen min nå. Jeg har så panikk som det er overhodet mulig. Jeg har akkurat vært på et rollespill, og jeg gruet meg sykt til det, hadde vondt i magen og følte meg psykisk uvel, men jeg kom meg gjennom det! Jeg fikk det godkjent! Puuuh. 
Panikken stopper ikke der av den grunn, for fra og med nå begynner jeg med enda et journalistisk prosjekt som skal være ferdig i neste uke. Jeg har derimot ingen aning eller plan for hva jeg skal gjøre eller skrive om. Hele magen min velter seg for at jeg ikke har noen plan. Det må være noe innenfor livssyn, og jeg sliter med å finne på noe som er aktuelt, pluss at det skal være sånn “to i én”-sak. Det skal være to saker i en sak, hvis det gir mening. Så jeg må ha et tema, som jeg kan lage to saker ut av. Én liten sak, vedsiden av hovedsaken. 

Framover nå har jeg ingen undervisning, det er jeg ferdig med for dette emnet. Til neste uke har jeg det journalistiske prosjektet, så har jeg langhelg før det er klart for en kriseøvelse. Jeg vet ikke helt nøyaktig hva det går ut på, men informasjon om det kommer vel etter hvert. Etter kriseøvelsen har jeg noen lesedager før det er tid for eksamen! Det er litt sykt å tenke på at dette emnet snart er ferdig. Jeg klarer ikke helt å fatte det. Å det er september allerede! Wow, tiden flyr. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg