Sortere tankene

Akkurat nå ligger jeg i Sandefjord og prøver å få kontroll på tankene. Hvordan i all verden havnet jeg her med panikken over prosjektet?

Jo, etter å lett meg gal på internett etter noe, så fant jeg det plutselig. Jeg fikk faktisk avtalt et intervju i Porsgrunn. Det var veldig «spontant», for jeg avtalte dette i går og allerede i dag har jeg utført intervjuet. Nå må jeg egentlig bare sortere tankene mine og finne ut hvordan i huleste dette skal framstilles. Jeg har fortsatt panikk, men den er betydelig mye mindre nå enn for to dager siden. Når jeg får kontroll over dette, først da kommer jeg til å roe meg hakket mer. Inntil da, fullt kaos og litt panikk står igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg