Uke 36 – uken som gikk..

Ukens sang: Amanda Delara – Running Deep. 

Ukens middag: Kyllingsalat! Det er det som er litt digg med å være alene avogtil, da kan jeg virkelig lage den maten jeg ønsker som ingen andre spiser!

Ukens cravings: Vann. 

Ukens nedtur: Min lille panikk over det journalistiske prosjektet denne uken, det har stresset og presset meg. Jeg har heldigvis kommet et stykke på vei, men det er ikke helt ferdig ennå.

Ukens høydepunkt: må nok være å besøke familien i Sandefjord! Vi har ikke vært der på kjempe lenge, så det var ordentlig godt å tilbringe litt tid der igjen♥

Dagen i dag: har jeg og Daniel egentlig ikke gjort noe. Vi har ligget på sofaen, tatt igjen litt serier og bare slappet helt av. En ganske så rolig og slapp søndag. Det tror jeg planen videre for kvelden er også. Ingenting spennende denne september søndagen♥

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg