Filmen Skjelvet

I går var jeg og Daniel på kino hvor vi så filmen Skjelvet. Det var veldig spontant. Vi var i byen å gikk og tok en kakao, og da gikk vi forbi kinoen. Daniel fikk veldig lyst å dra på kino, og siden jeg har hørt veldig mye bra om Skjelvet måtte vi jo bare dra på den når den gikk denne dagen.  

Vel.. jeg satt livredd i en kinosal full av mennesker. Jeg vet det bare er en film, men fysøren så redd jeg ble. Filmen er ikke så skummel i seg selv, men jeg misliker serier/filmer der det er drap, vold og situasjoner som man kan bli redd i – som dette da, et jordskjelv som fullstendig ødelegger hele Oslo. Jeg har ikke tenkt å røpe hva som skjedde, hvis du ikke har sett den enda så anbefaler jeg dere å se den. For selv om jeg ble redd og litt lettere skremt, så var filmen utrolig bra!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg