Uke 38 – uken som gikk..

Ukens sang: Mike Perry, Willemijn May – Don´t Hide. 

Ukens middag: Burgeren vi spiste i Stavanger på hotellet var utrolig god, så det blir nok ukens favoritt. 

Ukens cravings: Salat, faktisk. Hah. 

Ukens nedtur: var å være syk. Noe av det verste jeg vet er å være syk, så det var virkelig en nedtur. Spesielt når vi hadde kriseøvelse på skolen sammen med nødetatene, der vi skulle skrive saker og jobbe som et mediehus under en krise. Jeg skulle jo egentlig være utejournalist og samle inn informasjon der det skjedde, men siden jeg var syk måtte jeg være inne og skrive saker heller. Måtte selvsagt ikke, men det var best. 

Ukens høydepunkt: Turen til Stavanger med Daniel var virkelig koselig♥ 

Dagen i dag: Nå er Daniel reist, så jeg skal bruke dagen min på å lese til eksamen + nyte det nydelig været utenfor. Kjenner at jeg må komme meg ut en liten tur snart også. Begynner å bli litt tung i hodet. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg