Nervevrak

Det nærmer seg eksamensdag med stormskritt. Den er bare noen timer unna. Og her ligger jeg som et nervevrak. Hjernen min er jo ikke helt på bølgelengde med eksamen, da jeg har litt andre tanker å stri med akkurat for øyeblikket, og da blir det litt ekstra vanskelig å øve. Jeg leser for harde livet, men med ildprøven i morgen får vi se hvor mye jeg har fått med meg da. 

Høsten har slått til for fullt her på Sørlandet, med nydelig sol og en frisk bris har naturen fått en gylden farge. Selv om hekken utenfor vinduet vårt er grønn, sommer som vinter, ser man det litt tydelig på trærne et stykke unna og langs veien. Temperaturen har vært nede i åtte grader disse dagene, og minner om at det snart er på tide å finne fram jakken igjen. 



 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg